Din sökning gav inga träffar

Produkter

    Din sökning gav inga träffar

    Kategorier

      Din sökning gav inga träffar

      Sidor

        Din sökning gav inga träffar

        Case studies

          Din sökning gav inga träffar

          EdmoLift tillkännager nytt digitalt koncept 2020-06-12

          Som en direkt konsekvens ur den rådande coronapandemin har EdmoLift börjat vidta åtgärder för att bli mer digitalt interagerande. Därför lanserar man nu sitt nya kortfilms koncept "How to with EdmoLift". 

          “Det här är verkligen en fantastisk möjlighet för oss att få ovärderliga insikter i våra kunders behov, att driva interaktioner och förse våra kunder med praktisk och konkret information om våra smarta lyftlösningar," säger  Alfred Johansson, Social Media & Online content manager på EdmoLift.

          Alfred Johansson, Social Media & Online Content Manager på EdmoLift.

           



          Anders Wahlqvist, CEO of EdmoLift Group.

          Strategisk implementering

          Initiativet är en del i EdmoLift's strategi för att aktivera marknaden, där företagets roll blir att agera tändstift för att driva igång affärsverksamheten i såväl den direkta som den indirekta industrisektorn.

          “Eftersom världen är ganska upp och ner just nu har vi behövt justera vår strategi för resten av 2020. På kort sikt ligger vårt fokus på att utforska alternativ som kan ersätta aktiviteter som vi går miste om i år. EdmoLift är ett aktivt företag som deltar och ställer ut på mässor över hela Europa, och ibland också utanför Europas gränser. Många av våra affärskontakter erhålls genom personliga möten och mänsklig interaktion. Men nya tider kräver nya lösningar, och vi har fullt förtroende för vår anpassningsförmåga till nya situationer och att hitta nya sätt att fortsätta framåt och uppåt," säger Anders Wahlqvist, CEO för EdmoLift Group.

           

          Det långsiktiga målet är att göra konsumentresan så enkel och smidig som möjligt.

          “Närhelst människor världen över letar efter något relaterat till oss, våra produkter, våra tjänster eller underhållsprogram, för att nämna några områden, vill vi att det först och främst ska vara tillgängligt till dem. Men det är minst lika viktigt att materialet är intuitivt och lättbegripligt. Om vi dessutom kan göra material som är interaktivt och engagerande för konsumenten kommer det att vara en game changer i vår industri," avslutar Alfred Johansson.



          Initiativet är bara den första i en rad av nya spännande arbetssätt som kommer att introduceras av EdmoLift under 2020.